Mamido Double E Double E Auto na dálkové ovládání sklápěč RC Volvo A40G RC

Výrobce: Double E

Popis produktu

Sklápěč Volvo A40G je jedním z vozidel, které by nemělo chybět ve sbírce žádného chlapce. Dálkově ovládaný sklápěč je umístěn na pogumovaných kolech s dezénem, ​​díky kterému si poradí i za méně příznivých podmínek. Sklápěcí korba umístěna v zadní části hračky, umožňuje přepravu sypkých materiálů potřebných pro každé staveniště. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:26. Dálkové ovládání R/C 2.4 GHz má mnoho zajímavých funkcí. Je odpovědné za jízdu vpřed/vzad, otáčení doleva/doprava a zvedání sklápěče. Ovládání dálkového ovladače je velmi jednoduché a intuitivní - každé tlačítko je označeno příslušným obrázkem znázorňujícím jeho funkci. Sada obsahuje: Sklápěč na dálkové ovládání Dálkové ovládání USB nabíječku Baterie Rozměry: Sklápěč: 40 x 12 x 13 cm Dálkové ovládání: 16,5 x 10 x 7,5 cm Balení: 49 x 18 x 19 cm

Auta na dálkové ovládání
CESKA_POSTA_NAPOSTU_DEPOTAPI 129 Kč
BALIKOVNA_DEPOTAPI 69 Kč
PPL_PARCELSHOP 29 Kč
Kolik stojí Mamido Double E Double E Auto na dálkové ovládání sklápěč RC Volvo A40G RC?
Momentálně je zboží v akci za cenu 1 399 Kč
V jaké kategorii mám produkt hledat v eshopu?
Produkt je zařazen v kategoriích Hračky > RC modely > Auta na dálkové ovládání

mamido  Auto na dálkové ovládání Beetle 1:18 modré 2,4G RC mamido Auto na dálkové ovládání Beetle 1:18 modré 2,4G RC

Hledáte dokonalý dárek pro syna na narozeniny? mamido Vám nabízí toto jedinečné autíčko na dálkové ovládání! Terénní auto na dálkové ovládání Beetle, které dokáže překonat jakoukoli překážku. Funguje dokonale jak na asfaltu, tak i na nerovných kamenech nebo lesním porostu. Měkká, gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům podloží a velké tlumiče nárazů vám umožňují projet obtížnými

Do obchodu
mamido  Auto Buggy na dálkové ovládání RC 1:12 20 km/h bílé RC mamido Auto Buggy na dálkové ovládání RC 1:12 20 km/h bílé RC

Měkká gumová kola auta zaručují vysokou přilnavost vozu k různým druhům povrchů a velké tlumiče umožňují překonat obtížné překážky. Auto na dálkové ovládání Buggy je vyrobeno v měřítku 1:12, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Auto na dálkové ovládání Buggy ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, posílí soustředění a rozvine manuální dovednosti. Bezdrátové dálkové ovládání,

mamido  Auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:18 MaxRacing 35 km/h modré RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:18 MaxRacing 35 km/h modré RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítku 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Dálkově ovládané vozidlo posílí vaši koncentraci a rozvíjí manuální dovednosti. Struktura vozu je odolná proti nárazům a umožňuje lepší výkon při jízdě. Velká síla tlumiče umožní překonat silnici s kopci. Měkká gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost vozu k různým povrchům. Specifikace: Barva: černá,

Do obchodu
mamido  Velké dálkově ovládané stavební vozidlo 1:18 RC mamido Velké dálkově ovládané stavební vozidlo 1:18 RC

Model stavebního auta na dálkové ovládání se stane oblíbenou hračkou Vašeho dítěte. Autíčko nabízí dynamický chod vpřed i vzad a otáčení o 360 stupňů. Podvozek tohoto vozidla je vyroben ze zesíleného plastu. Stavební auto má osvětlené přední i zadní světla a pohon všech kol. Kola jsou velká a široká, kabina je vyrobena z kovových prvků. Autíčko jezdí maximální rychlostí 5km/h a vydrží 20 minut. Dosah

mamido  Sklápěč na dálkové ovládání RC 1:12 žlutý RC mamido Sklápěč na dálkové ovládání RC 1:12 žlutý RC

Dálkově ovládané stavební vozidlo je realisticky reprodukovaným modelem v měřítku 1:12. Každý detail včetně světelných a zvukových prvků přenesou vaše dítě do světa zábavy. Dálkové ovládání má frekvenci 2,4 GHz. S jeho pomocí může obsluha vozidlo řídit, měnit směry vpřed/vzad a vpravo/vlevo. Zvedání a spouštění umožní snadnější nakládání různých předmětů. Specifikace: Jízda ve všech směrech Zvuky

Do obchodu
mamido  Auto Pick-Up na dálkové ovládání RC 1:18 hnědé RC mamido Auto Pick-Up na dálkové ovládání RC 1:18 hnědé RC

Auto pick-up jistě udělá radost každému fanouškovi těchto vozidel. Auto je vyrobené z plastových dílů, navíc má gumové pneumatiky, takže lépe drží na jízdním povrchu. Součástí sady je i dálkové ovládání, které umožňuje řídit vozidlo vpřed, vzad a do stran. Specifikace: Měřítko: 1:18 Auto: baterie 3,7V 500 mAh (je součástí balení) Dálkové ovládání: 2 baterie 1,5V AA (nejsou součástí balení) Rozměry: Auto: 24

mamido  Sportovní auto 1/18 modré Dálkové ovládání rezervní kolo RC mamido Sportovní auto 1/18 modré Dálkové ovládání rezervní kolo RC

Sportovní auto 1/18 modré Dálkové ovládání rezervní kolo Sportovní vůz a rychlá jízda? To je ono!!! Ekvivalent menšího vozidla, které je ideální pro závodění. Hra podporuje manuální zručnost, hbitost a obratnost a také zlepšuje funkci ruky, což se jistě bude hodit ve škole při učení psaní. Celá hra se bude líbit nejen těm nejmenším, ale jistě i starším dětem. Auto má lehkou a pevnou konstrukci, sportovní

Do obchodu
mamido  Terénní auto na dálkové modré RC mamido Terénní auto na dálkové modré RC

Terénní auto na dálkové modré Výlety v terénu a sílu adrenalinu nabízí dálkově ovládané vozidlo. Toto vozidlo není určeno pouze pro děti, ale na své si přijdou i dospělí. Vzhled a funkce potěší nejednoho průzkumníka silnic. Zobrazený model je vyroben v měřítku 1:16, takže vypadá neuvěřitelně realisticky. Dálkově ovládané vozidlo zlepší manuální zručnost a posílí soustředění. A největší výhodou je

mamido  Sportovní auto 1/18 zelené Dálkové ovládání rezervní kolo RC mamido Sportovní auto 1/18 zelené Dálkové ovládání rezervní kolo RC

Sportovní auto 1/18 zelené Dálkové ovládání rezervní kolo Sportovní vůz a rychlá jízda? To je ono!!! Ekvivalent menšího vozidla, které je ideální pro závodění. Hra podporuje manuální zručnost, hbitost a obratnost a také zlepšuje funkci ruky, což se jistě bude hodit ve škole při učení psaní. Celá hra se bude líbit nejen těm nejmenším, ale jistě i starším dětem. Auto má lehkou a pevnou konstrukci, sportovní

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC Cadillac Escalade 1:16 černé mamido Auto na dálkové ovládání RC Cadillac Escalade 1:16 černé

Dálkově ovládaný Cadillac vypadá stejně působivě jako jeho skutečný protějšek. Byl pečlivě reprodukován, aby si zachoval své výrazné linie a detaily, což mu dodává luxusní a elegantní vzhled. Přesné řízení umožňuje plynulé manévrování v jakémkoli směru, díky čemuž je řízení nejen příjemné, ale také bezproblémové. Model má realistické zvukové efekty, jako je zvuk motoru, klakson a hudba, které přidávají

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion modré RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion modré RC

Sportovní auto Champion je vyrobeno z  PVC materiálu, který je odolné vůči nízkým teplotám, deformacím, kolizím a výbuchům. Měkká pryžová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům povrchů.  Dálkové ovládání, které je součástí závodní sady, přijímá frekvenci 2,4G, což snižuje jakékoli rušení během hry. Intenzivní modrá barva se zajímavými polepy, otevřený vzhled motoru a aerodynamický

Do obchodu
mamido  Hasičské auto se vzdušnou pracovní plošinou na dálkové ovládání RC červené RC mamido Hasičské auto se vzdušnou pracovní plošinou na dálkové ovládání RC červené RC

Představujeme vám hasičské auto na dálkové ovládání se vzdušnou pracovní plošinou. Plošinu můžete zvedat do různých výšek a sklápět. Lze jí navíc z vozu zcela odpojit, což rozšiřuje možnosti hry a kreativity. Auto je vybaveno velkolepými světelnými a zvukovými efekty. Blikající světla a realistické zvuky sirén vytvářejí atmosféru vzrušující záchranné akce a děti se budou cítit jako skuteční hrdinové.

mamido  Terénní auto na dálkové ovládání RC 1:18 červené RC mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC 1:18 červené RC

Terénní auto je vybaveno gumovými pneumatikami a díky tlumičům snadno překonává překážky. Realistický vzhled auta potěší každé dítě. Dálkové ovládání s červenými tlačítky je lehké, praktické a ideální pro malé ruce. Obsah balení: Terénní auto Dálkový ovladač Baterie USB 2.0 nabíječka pro dobíjení baterie Rozměry: Auto: 21 x 13 x 10 cm Dálkové ovládání: 13 x 10 x 4 cm Balení: 29 x 15 x 12 cm Ovladač

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC Climbing King 1:18 modré RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Climbing King 1:18 modré RC

Každý kluk sní o rychlých terénních autech s realistickým vzhledem, a proto vám představujeme tento model. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost k zemi při řízení vozidla. Autíčko má také tlumiče s pružinami, díky nimž snadno překonává překážky. Aby děti mohly vozidlo snadněji ovládat, dodává se s dálkovým ovladačem, který má tlačítka zodpovědná za různé funkce. Obsah balení: Autíčko v modré barvě Dálkové

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC Shark 33 1:8 RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Shark 33 1:8 RC

Auto na dálkové ovládání vypadá téměř identicky jako skutečný sportovní vůz. Použité tlumiče umožňují hladké překonávání nerovností terénu, zatímco gumová kola zaručují přilnavost i za těžkých podmínek. Součástí balení je také ovladač napájený bateriemi, který umožňuje plnou kontrolu nad vozidlem. Děti si mohou hračkou užít okamžitě, protože obsahuje všechno potřebné příslušenství.  Obsah balení: Auto Dálkové

Do obchodu
mamido  Terénní auto na dálkové ovládání RC Cross Country 27 MHz červené RC mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC Cross Country 27 MHz červené RC

Toto terénní auto je určeno nejen pro děti, jeho vzhled a funkce okouzlí každého dobrodruha. Model je proveden v měřítku 1:16, což ho činí mimořádně realistickým. Měkké, gumové kola auta zajišťují skvělou přilnavost na různých površích. Specifikace: Barva: červená Materiál: guma, plast, elektronické součástky Měřítko: 1:16 Baterie: 3,7 V 500 mAh, lithiová baterie Frekvence: 27 MHz Napájení ovladače

mamido  Terénní auto na dálkové ovládání RC 4D-H1 4x4 zelené RC mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC 4D-H1 4x4 zelené RC

Dálkově ovládané terénní RC auto je ideální hračkou pro milovníky extrémní jízdy a dobrodružství. Toto vozidlo je speciálně navrženo tak, aby zvládlo náročný terén a nerovnosti, a nabízí tak nezapomenutelný zážitek z jízdy v terénu.Díky pohonu 4x4 si vozidlo snadno poradí s různými terénními podmínkami. Každá náprava je poháněna samostatně, což minimalizuje energetické ztráty a zajišťuje efektivní

Do obchodu
mamido  Oboustranné autíčko Stunt bolid na dálkové ovládání RC mamido Oboustranné autíčko Stunt bolid na dálkové ovládání RC

Fantastické auto na dálkové ovládání Stunt poskytne mnoho hodin úžasné zábavy. Toto autíčko je ideálním řešením pro ty, kteří hledají něco více než obvyklé jízdy s autem na dálkové ovládání. Stunt je stylizován jako z přímé závodní dráhy, s neobvyklým designem kol na dvou nezávislých osách, což usnadňuje překonávání překážek a odskakování od stěn. Pohon na všechna čtyři kola a široké gumové pneumatiky

mamido  Autíčko GARBUSEK Beetle cabrio na dálkové ovládání RC mamido Autíčko GARBUSEK Beetle cabrio na dálkové ovládání RC

Děvčata milují dobrodružství cestování a s Garbusem se jejich hra rozšíří do celého bytu. Autíčko lze ovládat dálkovým ovladačem a během jízdy dopředu svítí předními světly. Garbus je schopen jet vpřed a zpět, otočit se doleva a doprava, má také možnost nastavení přední nápravy. Garbus je napájen 4 tužkovými bateriemi. Dálkový ovladač má 2 tlačítka pro ovládání vozidla a je napájen 2 bateriemi. To

Do obchodu
mamido  Sportovní autíčko na dálkové ovládání RC 0606 žluté mamido Sportovní autíčko na dálkové ovládání RC 0606 žluté

Sportovní žlutý kabriolet na dálkové ovládání je skvělým zdrojem zábavy pro všechny milovníky rychlých aut. Toto auto lze plně ovládat pomocí dodávaného dálkového ovladače s frekvencí 2,4 GHz. Model auta je skvěle zpracovaný s pneumatikami z gumy, což zajišťuje vynikající přilnavost. S pohonem zadní nápravy a měkkým odpružením je tento obratný vůz odlišný svojí aerodynamickou siluetou, kvalitním provedením

Produkty

Populární produkty

Doručení zdarma
Teddies Vodní tyč plavací pěnová trubice průměr
159 Kč
Calvin Klein pánské modré džíny
2 152 Kč
* Uváděná cena platí pro 11.06.2024
Hrnek Trvalo mi (věk: 87, Náplň hrníčku: Žádná)
398 Kč
9 Kč
* Uváděná cena platí pro 07.06.2024
Proč my

Proč si nás lidé vybírají

Service

Snadná reklamace

Snadná reklamace zboží

Podpora

Podpora na telefonu a emailu