mamido Elektrické terénní autíčko na dálkové ovládání 2,4GH RC

• Na skladě

Výrobce: mamido

Popis produktu

Rychlý terénní vůz s dálkovým ovladačem nabídne nezapomenutelné zážitky všem milovníkům terénních vozidel. Velká, široká a měkká gumová kola spolu s tlumiči vpředu a vzadu zajišťují vynikající trakci a perfektní ovladatelnost na nerovném terénu. Vůz snadno zvládne všechny výzvy terénu díky otočné přední nápravě. Celý automobil je vyroben z odolného plastu a je vybaven výkonným motorem umístěným přímo na nápravě vozidla, což zlepšuje stabilitu během jízdy v náročném terénu. Specifikace vozidla: tlumené zavěšení vpředu a vzadu pohon zadních 2 kol měkká, velká gumová kola lehká karoserie Funkce dálkového ovladače 2,4 GHz: otáčení doprava a doleva jízda vpřed a vzad Obsah balení: automobil dálkový ovladač USB nabíječka baterie 4,8 V Napájení: automobil je vybaven akumulátorem - před prvním použitím je nutné akumulátor nabít ovladač vyžaduje 2 x 1,5V AA baterie (nejsou součástí balení) Rozměry vozidla: délka: 30 cm šířka: 18 cm výška: 13 cm průměr kola: 7,5 cm, šířka: 3,5 cm

Auta na dálkové ovládání
CESKA_POSTA_NAPOSTU_DEPOTAPI 129 Kč
BALIKOVNA_DEPOTAPI 69 Kč
PPL_PARCELSHOP 29 Kč
Kolik stojí mamido Elektrické terénní autíčko na dálkové ovládání 2,4GH RC?
Momentálně je zboží v akci za cenu 1 619 Kč
V jaké kategorii mám produkt hledat v eshopu?
Produkt je zařazen v kategoriích Hračky > RC modely > Auta na dálkové ovládání

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:10 zelené RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:10 zelené RC

Představujeme dálkově ovládané sportovní auto v barevném provedení. Dálkově ovládané závodní auto R/C má odpružení, které usnadní jízdu. Silueta vozidla je rychlá a dynamická. Přiložený dálkový ovladač přijímá frekvenci 2,4G a umožňuje jízdu ve všech směrech. Auto na dálkové ovládání R/C: sportovní model dálkové ovládání s frekvencí 2.4G realistický vzhled svítící efekty certifikace CE potřebné baterie

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 žluté RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 žluté RC

Hledáte dokonalý dárek pro syna na narozeniny? mamido Vám nabízí toto jedinečné autíčko na dálkové ovládání! Terénní auto na dálkové ovládání, které dokáže překonat jakoukoli překážku. Funguje dokonale jak na asfaltu, tak i na nerovných kamenech nebo lesním porostu. Měkká, gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům podloží a velké tlumiče nárazů vám umožňují projet obtížnými překážkami.

mamido  Auto na dálkové ovládání RC 4x4 Buggy Enzone 45 km/h modré RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 4x4 Buggy Enzone 45 km/h modré RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítko 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Sada obsahuje pohodlný a přesný ovladač. Bezdrátové dálkové ovládání přijímá frekvenci 2,4GHz, takže můžete závodit ve větší skupině bez ze vzájemného rušení. Dálkový ovladač umožňuje ovládat rychlost a změny směru jízdy. Tlačítka umožní snadné ovládání jízdy. Největší výhodou je rychlost, kterou dosahuje až

Do obchodu
mamido  Terénní autíčko na dálkové ovládání Crawler Rock 1:10 černé RC mamido Terénní autíčko na dálkové ovládání Crawler Rock 1:10 černé RC

Terénní autíčko je vyrobeno v měřítku 1:10. Autíčko má pohon šesti kol. Autíčko má gumové kola a tlumiče, které pomáhají autíčku zvládat různé druhy terénu. Konstrukce autíčka je odolná proti otřesům a pádům a zajišťuje lepší výkon vozu při jízdě. Na horní části autíčka jsou umístěna dvě rezervní kola. Hračka je určena pro děti od 6 let. Autíčko je napájeno 3,7V 1200mAh, která je součásti balení.

mamido  Auto na dálkové ovládání RC 1:18 MaxRacing 35 km/h zelené RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 1:18 MaxRacing 35 km/h zelené RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítku 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Dálkově ovládané vozidlo posílí vaši koncentraci a rozvíjí manuální dovednosti. Struktura vozu je odolná proti nárazům a umožňuje lepší výkon při jízdě. Velká síla tlumiče umožní překonat silnici s kopci. Měkká gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost vozu k různým povrchům. Specifikace: Barva: černá,

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC 1:18 MaxRacing 35 km/h žluté RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 1:18 MaxRacing 35 km/h žluté RC

mamido  Popelářské auto na dálkové ovládání RC RC mamido Popelářské auto na dálkové ovládání RC RC

Popelářské auto na dálkové ovládaní R/C je zárukou skvělé zábavy pro každého malého chlapce. Díky tomuto autíčku se každé dítě může cítit jako skutečný řidič vozidla. Tato hračka realisticky napodobuje skutečný popelářský vůz, který je postaven z kostek. Autíčko je skvělá hračka, která rozvíjí představivost, manuální dovednosti a smysl pro detail. Díky hračce se vaše dítě dozví o světě vědy a dálkově

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC 2v1 Stunt zelené RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 2v1 Stunt zelené RC

STUNT má mnoho skvělých funkcí a LED světel. Auto má sklopnou nápravu, díky které se efektivně otáčí o 360 stupňů kolem své osy. Kolečka jsou pryžová, což umožňuje zdolávání náročných povrchů a překážek. Auto je vybaveno dvěma systémy pohonu. Může se pohybovat po pásech nebo kolech. Výměna je rychlá a snadná. Vozidlo navíc jezdí do všech směrů a dělá překlápění tam a zpět. Vůz je vybaven nejmodernějším

mamido  Terénní driftovací auto na dálkové ovládání RC modré RC mamido Terénní driftovací auto na dálkové ovládání RC modré RC

Miluje vaše dítě vozidla na dálkové ovládání a je fanouškem terénních aut a driftování? Pak pro něj máme skvělé autíčko, které může samo ovládat. Dálkové ovládání perfektně padne do ruky, ovládání vozidla je intuitivní, dosahuje až 25 m. Funkce dálkového ovládání: Jízda dopředu/dozadu Zatáčení vlevo/vpravo Otáčení o 360 stupňů Pohyb vlevo/vpravo (ze strany na stranu) Diagonální pohyb Technické parametry:

Do obchodu
Mamido Double E  Double E Auto na dálkové ovládání Mercedes RC Hasiči Mamido Double E Double E Auto na dálkové ovládání Mercedes RC Hasiči

Hasičské auto umožňuje Vašemu dítěti cítit se jako skutečný hasič. Uvnitř auta je plně vybavený hasičský přívěs se dvěma hasicími přístroji a malým žebříkem. Dálkové ovládání má frekvenci 2,4 GHz. Ovládání dálkového ovladače R/C je velmi jednoduché a ovladač pohodlně padne do ruky. S jeho pomocí může obsluha vozu řídit vůz a měnit směr vpřed/vzad a vpravo/vlevo. Pro dálkové ovládání použijte 2 \"AA\"

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:20 červené RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:20 červené RC

Sportovní auto jistě udělá radost každému fanouškovi těchto vozidel. Auto je vyrobené z plastových dílů, navíc má gumové pneumatiky, takže lépe drží na jízdním povrchu. Součástí sady je i dálkové ovládání, které umožňuje řídit vozidlo vpřed, vzad a do stran. Specifikace: Měřítko: 1:20 Auto: 3 baterie 1,5V AA (nejsou součástí balení) Dálkové ovládání: 2 baterie 1,5V AA (nejsou součástí balení) Rozměry:

Do obchodu
mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:20 žluté RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:20 žluté RC

Mamido RASTAR  Auto na dálkové ovládání RC McLaren 1:24 Rastar bílé RC Mamido RASTAR Auto na dálkové ovládání RC McLaren 1:24 Rastar bílé RC

Tento model autíčka McLaren se vyznačuje elegantním bílým lakem, který mu dodává jedinečný a exkluzivní vzhled. Tónovaná okna dodávají tajemnost a činí interiér neviditelným, což dodává dojmu autenticity. Gumová kola umožňují vozidlu jet jak na hladkém povrchu, tak na nerovném terénu. Pohyblivé prvky jsou další funkcí, která dělá tuto hračku jedinečnou. Sada obsahuje dálkové ovládání, které umožňuje

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC Cadillac Escalade 1:16 bílé mamido Auto na dálkové ovládání RC Cadillac Escalade 1:16 bílé

Dálkově ovládaný Cadillac vypadá stejně působivě jako jeho skutečný protějšek. Byl pečlivě reprodukován, aby si zachoval své výrazné linie a detaily, což mu dodává luxusní a elegantní vzhled. Přesné řízení umožňuje plynulé manévrování v jakémkoli směru, díky čemuž je řízení nejen příjemné, ale také bezproblémové. Model má realistické zvukové efekty, jako je zvuk motoru, klakson a hudba, které přidávají

Mamido Double E  Double E Auto na dálkové ovládání sklápěč RC Volvo A40G RC Mamido Double E Double E Auto na dálkové ovládání sklápěč RC Volvo A40G RC

Sklápěč Volvo A40G je jedním z vozidel, které by nemělo chybět ve sbírce žádného chlapce. Dálkově ovládaný sklápěč je umístěn na pogumovaných kolech s dezénem, ​​díky kterému si poradí i za méně příznivých podmínek. Sklápěcí korba umístěna v zadní části hračky, umožňuje přepravu sypkých materiálů potřebných pro každé staveniště. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:26. Dálkové ovládání R/C 2.4 GHz má mnoho

Do obchodu
mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:24 žluté RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:24 žluté RC

Autíčko má lehkou a pevnou konstrukci, sportovní design a šedý široký pruh na kapotě dodává vozidlu šmrnc. Žlutá barva je výrazná, nelze ji přehlédnout. Při řízení je spousta zábavy, zejména pro ty nejmenší. Dálkové ovládání má dvě samostatná tlačítka pro jízdu vpřed/vzad a do stran. Hračka je napájena bateriemi AA, vozidlo 3x a dálkové ovládání 2x. Rozměry: Sportovní auto: 16 x 7 x 5 cm Dálkový

mamido  Auto na dálkové ovládání Policie RC 1:18 RC mamido Auto na dálkové ovládání Policie RC 1:18 RC

Dálkově ovládané autíčko Policie Kupé je vyrobené v měřítku 1:18 ,díky čemuž vypadá neuvěřitelně skutečně. Autíčko přímo ze závodiště naplní sen každého mladého závodníka. Dálkově ovládané autíčko R / C ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, jakož i posílení koncentrace a rozvoj manuálních dovedností, obratnosti a mazanosti. Auto na dálkové ovládání v bílé barvě v policejní

Do obchodu
mamido  Terénní auto na dálkové ovládání RC Off-Road 2,4 GHz 1:16 žluté RC mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC Off-Road 2,4 GHz 1:16 žluté RC

Toto terénní auto je určeno nejen pro děti, jeho vzhled a funkce okouzlí každého dobrodruha. Model je proveden v měřítku 1:16, což ho činí mimořádně realistickým. Měkké, gumové kola auta zajišťují skvělou přilnavost na různých površích. Auto je navíc vybaveno tlumiči, což se hodí při jízdě v náročném terénu a na svazích. Specifikace: Barva: žlutá Materiál: guma, plast, elektronické součástky Měřítko:

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Monster 4x4 57 cm fialové RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Monster 4x4 57 cm fialové RC

Autíčko na dálkové ovládání s náhonem na všechna čtyři kola. Struktura vozu je odolná proti nárazům a pádům, umožňuje lepší výkon při jízdě. Měkká gumová kola zaručují vysokou přilnavost vozu k různým povrchům. Specifikace: Barva: černá, oranžová, bílá, modrá Materiál: kov, guma, plast Měřítko 1:6 Výkon 4x4 Baterie 7,4V 1200 mAh Frekvence 2,4Ghz Doba jízdy 25-30 minut Doba nabíjení 2-3 hodiny Napájení

Do obchodu
mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:16 RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:16 RC

Sportovní RC auto na dálkové ovládání je ideální hračkou pro milovníky rychlé a vzrušující jízdy. Šedě zbarvené auto je zdobeno mnoha barevnými sportovními tvary, které mu dodávají dynamický a atraktivní vzhled. Součástí sady je dálkové ovládání, takže uživatel může převzít plnou kontrolu nad vozidlem.Přídavná silniční kola s gumovým vzorkem, která jsou součástí sady, umožňují přizpůsobení auta různým

Produkty

Populární produkty

Dolu Dětský traktor šlapací s vlečkou, zelená
1 399 Kč
KNOXFIELD printed softshell červená 3XL
1 500 Kč
Doručení zdarma
Calvin Klein pánské modré džíny SLIM TAPER - 33/32 (1A4)
2 152 Kč
ISSA STRETCH 8745 Bunda pracovní modrá/šedá S
1 910 Kč
Proč my

Proč si nás lidé vybírají

Service

Snadná reklamace

Snadná reklamace zboží

Podpora

Podpora na telefonu a emailu